Sunday, February 27, 2011

Tentang Aku dan Keluargaku

Assalamualaikum .
hmm...
27 feb 2011
5.41a.m
bosan pagi2 nie.
tak taw nak wat ape dol.
takpela,sementara menunggu idea nak share ngan korang pasal ape,
aku share ngan korang pasal keluarga aku.
ok kan ? hehe....


 Nama diberi Abdullah Bin Surif.Inilah ayah aku.comel kan.macam anak2 dye jugak la.hahax!
Ayah aku nie orangnye lemah lembut,penyabar dan penyayang.
TAPI !!!
pemarah jugak.dye pantang dicabar.tapi dye pendiam sikett.hahax!
dye paling marah bile anak2 dye diusik.
hobi dye suka tidur awal.hahax !
dye tak suke tido lambat2 macam aku nie.hehehe.
sangat aktif bermain bola dan bermain gitar saat muda dye.
tapi sekarang da kurengg laa.da berumur kann . 
lagi satu,dye memang suke kucing.(macam aku jugak).
kat rumah aku,ayah aku nie laa ketua nya.hahahax !
memang 1 keluarge kadang2 berbual ngan kucing.. :)


 Heheheh..
Nama diberi Noor Sidah Binti Tiar.
Awek cun nie laa mak aku.sweet jugak macam anak2 dye.he'eh..
mak aku nie mulut ade kepoh2 sikett.hahax! kat rumah aku memang suare dye jewk bising.kadang2 tepu jugak an nak dengO.hahax! 
mak aku nie jenis direct to the point.dye jenis cakap ape yang dye rase betol.memang takde salah.kalo ade salah pon kiteorang yang betolkan.tapi kadang2 kiteorang yang DI-perbetolkan dengan dye.he'eh ....
mak aku nie emmm,kire garang jugak laa.aku penah kene tempeleng kat muke nie,
seminggu dok berdiam diri jewk aku ngan mak aku nie..berdesing wooo.
pasal curi barang jewkk.tapi tuhh kisah lame.11 tahun lepas.
hehehe..
mak aku nie marah betol kalo anak2 dye pegi mane2 tak bitaw dye.memang sepanjang mase dye call jewkk.
TAPI !!!
yang penting mak bapak aku sporting.dye jenis tak kisah punye asal jangan buat "TAIK"kat diorang suda.... :)



He'ehh ..
Name diberi Farid Izuddin Bin Abdullah.
aku suke ngan budak nie.suke carik pasal ngan dye sbb dye mmg suke carik pasal.
hahax!dye nie mmg kuajaq sikett ngan aku.tapi aku suke dye kalo aku usik dye,dye balas balek.
hahahax!dye panas baran gak.aku pernah gadoh ngan dye,sepak terajang sume aku bagi.hahax!
tapi tuhh kisah lame.kire dalam keluarge aku,penumbuk paling mampat adeq aku nie laah.
makan dalam wooo~...tapi tak ley celen penumbok ayah aku.hahahax,
umo dye baru 16 tahun . perangai same mcm abg dye.same sikett arr.
tak boley lebih2 ..dye nie agak kepoh mulot dye.macam mak dye jugak laa.memang kepoh arrk.
malas arr aku nak taip pasal ko niee.banyak noo perangai ko .
:|


berehat sebentar sambil menyalakan rokok sat .
adeq2 diluar sane,jangan merokok k.hahax!
sesiapa yang nak isap rkok sebatang due silakan.. ;)




 (sambil mematikan puntung rokok)...
fuhhh~~~
ehemm.awek cun laa.hahahax! uweek! nak muntah aku.
yang nie adeq aku.dengan cousin aku.
adeq aku pkai baju purple tuhh .
Nama diberi Nur Amira Binti Abdullah..tak banyak yang aku taw psal kerenah dye nie sebab kalo kat rumah aku wat hal aku,dye wat hal dye.
bz memanjang jewk dye ngan henfon dye ngan fb dye ngan ape2 laa lgi .
tapi dalam hati aku,aku sayang dye,dye laa adeq perempuan tunggal aku.
jadi aku lebih jage dye sikett.dye nie degil,keras kepale,suke lawan cakap,
benci betol...
aku ngan dye nie kalo kat rumah tak bnyak berbual sangat.malas aku nak layan.
tapi aku suke kaco dye.bagi dye marah.hahahax!
dye nie makin menjadi2 ketrampilan dye.susah aku nak ckap.ikot cousin aku laa tuhh.
sampai member2 aku sume panggil aku "abg"..
menyampah !!!
hahahax! tapi takpe.sejuk mak aku lahirkan dye.
dye nie jenis tak suke layan orang yang dye tak kenal.
tapi kadang2 ikot mood dye jugak.
memang agak sombong laa dye niee.aku paling geram bile aku wat lawak,dye tak gelak,
kene marah lagi ade laa.tapi takpe,aku memang suke wat dye marah.kalo aku gadoh ngan dye,
ape yang ada dalam rumah sume bersepah.haha.mcam tongkang pecah dibuatnye.
TAPI !!!
dye comel,baik,walaupun agak nak muntah sikett kann nak wt statement cm niee.
hahahahax !
paling pantang aku kalo orang usikk dye.boley jadi HULK aku dibuattnyew...
dye ade facebook.kalo nak add,silakan...aku tak kisah punyew kalo nak berkawan ngan adeq aku..
:)



ehem2...
hahahax !
Nama diberi Amirul Asyraf Bin Abdullah.
aku sebenarnye tak nak bagi statement negatif pasal aku.aku bagi yg positif jewk k..
hahahax !
aku seorang yang penyabar,suka berkawan tapi tak pandai carik kawan ..
???
hahaha.memang agak sukar menegor seseorang yang tak dikenali,tapi akan mule menegor seseorang jika aku ditegor..hahahax! macam gampang kan .
panas baran terhadap perkara2 yang membuat darah aku tak ley control,terpakse aku lepaskan.
pendiam kott.tapi bile da lame sikett kenal baru nampak huha huha dye.hehehe.tapi memang aku nie jenis pendiam.tak suke bende atau perkara yang menyusahkan.aku memang suka dikacau,mengacau orang,sampai aku terkacau.,.aku memang suke jalan sorang2,sebab ape,bagi aku,lebih aman laa.takde gangguan.kalo nak bersame member2 bile perlu jewkk.
aku memang suke kucing.kalo korang pergi rumah aku pon,rumah aku da macam kandang kucing.
hahahax !
memang aku sayang menatang kesyangan nabi tuhh,sebab tuhh kalo ade manusia yang dengki,pukol, sepak terajang kucing,aku hanginn..!
kucing dalam hidup aku HARUS !
lagi satu,aku memang kaki lepak.sebab tuhh ade budak2 bosan ngan aku.
kalo minum teh tarik,dari petang sampai malam laa tak habis2 teh tarik aku tuhh.
hahahahax !
aku suke bercampur dengan orang2 sperti orang2 lame kann,sebab diorang banyak pengalaman.
hmmm.
aku suke tido.
aku suke main gitar,aku ade lagu aku sendri,cume lagu tuhh tak sempurna laa.
lirik pon hentam kromo..hahahax! tapi kalo korang dengar mesti suke !
gentle aku cakap ! 
dah laa.penat aku nak citer kat ko..hahahax! 

SORI SEBAB TAK KEMAS ENTRY AKU NIE..BIASELA,MOOD AKU SEKARANG NGA BLUR2 JEWKK.AKU TAIP ASAL BOLEY JEWKK.LAGI SATU,BLOG AKU PON TAK MENARIK SANGAT.SEBAB AKU SUKE BENDE YANG SIMPLE.OK. PIMPLE JERAWAT.KORANG TAW BEZAKAN KAN ? HIK3..
MAAF KAN AKU KALO AKU ADE TERKASAR BAHASE KERR,BLOG AKU NIE TAK MENARIK DIMATE KORANG MANE LA TAW KANN..JADI. PEACE :)


asSalamualaikum !  :)

No comments:

Post a Comment